Brand New - Nová podoba značek - Wally Olins,Petr Havlíček - diskusia
Výrobca: Slovart
EAN: 9788075290472
Aká je budúcnosť značiek a brandingu? Znamená globalizácia, že rôznorodosť a jedinečnosť budú pôsobením obrích nadnárodných spoločností postupne vymazané zo sveta? Začnú sa všetky miesta na našej planéte podobať ako vajce vajcu? Fascinujúca knihy Wallyho Olinsa sa zaoberá všetkými podstatnými aspektmi sveta brandingu. So svojím typickým, prenikavým štýlom analyzuje problémy, ktorým dnes čelia firmy, kritizuje ich chybné kroky a chváli tie, ktoré v našom novom svete efektívne budujú značky. Zároveň sa zamýšľa nad budúcnosťou brandingu. Táto kniha je nenahraditeľná pre každého, kto sa zaujíma o marketing, obchod alebo súčasnú kultúru.
Otázky, recenzie a diskusia k Brand New - Nová podoba značek - Wally Olins,Petr Havlíček
Pridať otázku
Pridať recenziu, hodnotenie
Pridať recenziu, hodnotenie
Mediální komunikace pro management
Biznis marketing - Milan Oreský
Marketingová komunikace
Krizová komunikace
Online marketing
Velký slovník marketingových komunikac
Kniha – najväčší vynález ľudstva - Mar
Základy marketingu - Učebnice studenta
Základy úspěšného vybudování (Multi -
Moderní metody a techniky marketingové
Jak psát reklamní text
Internetový marketing



Pridať otázku